♥4F24N174♥
Sweet Owner Like Reader

Navigation : touch hover image



Story History Owner Linkies Stuff

Hello Reader! Welcome to Cheese-Lady Blogspot. GAMBAR COMING SOON.




Follow This ♥

Instagram: AFZANITA
Twitter: @afzanitamahroji
Facebook 1: Afzanita Mahroji
Facebook 2: AFF AFZANITA
♥♥♥


Monthly Yearly Updated
December 2011 | January 2012 | February 2012 | March 2012 | April 2012 | June 2012 | July 2012 | August 2012 | September 2012 | November 2012 | December 2012 | February 2013 | June 2013 | July 2013 | November 2013 | December 2013 | January 2014 | February 2014 | April 2014 | July 2015 |

Recent Updates
AKU CUMA MAHU JADI YANG BAIK WALAUPUN BUKAN YANG T...
Buat mu bakal IMAMKU :)
ISTIKHARAH CINTA :)
SUSUK DIGITAL
Salam Lebaran
A N U G E R A H :)
Next step for my future :)
R I N D U
Subhanallah :)
Hee :)

HATI oh MATA


Assalamualaikum WBT :)
Bismillahirrahmanirrahim..

Ya ALLAH,
Sesungguhnya aku merindui dia.
Rindu yang sukar untuk aku tafsirkan dari kata kata mutiara hati ku,
Hanya kau yang mengerti perasaan ini, Ya Rabb.

Ya ALLAH,
Kuatkanlah hati aku daripada merasakan perasaan ini.
Supaya rindu ini tidak lebih daripada semanis rinduku pada kekasihmu, RASULULLAH.

Ya ALLAH,
Jagakan dia untukku,
Lindungi dia bagiku,
Jadikan aku sebahagian dari hatinya agar dia selalu merasakan aku dekat dengannya.
Jadikan hati kami dekat agar kami merasakan kami selalu ada.
Walaupun hakikatnya kami jauh.

Ya ALLAH,
Andainya ini ujian kami,
Aku redha.
Kuatkan cinta kami agar kami sentiasa bersamaMU.
Ya ALLAH,
Aku tahu selagi belum halalnya kami untuk CINTA,
Dari jauh aku menyelami Rindu ini.

Hanya dalam doa kudusku yang aku mampu melepaskannya.
Dia dalam doaku :)

Tercipta rindu yang dalam.
Kadangkala hati pernah memberontak diatas rindu ini.
Tapi sesuatu yang kita tidak tahu adalah yang terbaik untuk kita..



Bisakah aku menjadi seseorang yang mampu bertahan daripada memelihara rindu? Ya Allah, lindungi IMANKU daripada segala perkara yang kau ingkari. Lindugilah kami dengan CINTAMU yang abadi. Duhai IMAMKu, aku merindui dan mecintai until JANNAHTULFIRDAUS :) Uhibbuka Fillah..