♥4F24N174♥
Sweet Owner Like Reader

Navigation : touch hover image



Story History Owner Linkies Stuff

Hello Reader! Welcome to Cheese-Lady Blogspot. GAMBAR COMING SOON.




Follow This ♥

Instagram: AFZANITA
Twitter: @afzanitamahroji
Facebook 1: Afzanita Mahroji
Facebook 2: AFF AFZANITA
♥♥♥


Monthly Yearly Updated
December 2011 | January 2012 | February 2012 | March 2012 | April 2012 | June 2012 | July 2012 | August 2012 | September 2012 | November 2012 | December 2012 | February 2013 | June 2013 | July 2013 | November 2013 | December 2013 | January 2014 | February 2014 | April 2014 | July 2015 |

Recent Updates
CHAK CHAK CHAK BAAAAAAHH :)
ASSALAMUALAIKUM WBT ;)
Assalamualaikum Semester 2 :)
P E L A N G I
GoodByeBye SEM 1 :)
HATI oh MATA
AKU CUMA MAHU JADI YANG BAIK WALAUPUN BUKAN YANG T...
Buat mu bakal IMAMKU :)
ISTIKHARAH CINTA :)
SUSUK DIGITAL

C e r i t a C u t i : )

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatu.
Salam Sejahtera.


   Hai dear dear! Apa khabar? Semoga semuanya sihat walafiat lah yaa. Kali ni jarak update blog tak terlalu lama sebab hati tengah terasa rajin sangat sangat nak update blog. Hehe. Aku sekarang tengah aaaaacummm~ Haa sihat alhamdulillah cuma tengah bersin bersin dan lemau. Lemau sebab minggu depan dah nak kena balik poli. Serius sedih sangat :( Cuti dua bulan kat rumah, macam macam kenangan aku dapat. Sebab tulah jadi berat hati nak tinggalkan rumah lagi. Boleh tak kalau aku taknak balik poli? hehe *mengada.

   Alhamdulillah saat yang aku tunggu tunggu 06062013 means 6June. Atau lebih tepat thats day is Israk Mikraj. Tarikh tu juga is someone special birthday. Insya'ALLAH he is my future husband. Selamat Ulang Tahun kelahiran. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Be a soleh son and insan yang bertaqwa. Tingkatkan amalan mulia full kan ibadat wajib dan jadi seorang abbi yang mithali. *ehh* Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Haip! No party! Just Allah masih bagi kesempatan pada aku untuk wish birthday dia. Sempat bagi birthday present yang tak seberapa. Sempat tengok dia datang rumah kununya ada hal penting mama nak jumpa padahalnya tidak. Nak serahkan hadiah jee. hihi sorry awak! Kalau dia sayang,dia kena terima seadanya. Haha. Thanks also to all my dear friends sebab temankan cari present and give idea also opinion. Iloveeyouuu lah!

   Jika ditanya puaskah aku luangkan masa bersama kawan kawan sekolah aku? Jawapannya tidak! Aku tak puas! Tapi Alhamdulillah masih ada masa aku untuk bersama dengan mereka. Bawak jalan g SCM. Sweet time with Syqin, Syafika and Linda. Misssyouuu! :* Then ada hari yang Syafika ajak datang rumah, buat cookies! Awesome. Sebab dulu dulu pernah plan nak buat benda camtu kat rumah salah seorang kawan. Alhamdulillah Syafika pelawa. Sangat sangat rasa excited masa dia pelawa tuu! Hee agak kepoh jugak rumah pika tuu. Masing masing potpetpotpet~ Syqin pulak sibuk berangan nak oder cookies kat pika bila pika buat bisnes.. Eh Aamin.Manalah tau jadi kenyataan kee. Aku lak sibuk berangan nak jadi manager. Haha apalah punya merepek. Macam budak budak. Yaa, umur kami sememangnya umur tahap matang tapi kami still like children! Takpelah kan, be ourself. Bukan hipokrit :) Taraaaaaaa! Jadi gak cookies Syafikaa. Seedappp weyyy! Ni tak tipu sebab adik adik aku, mama aku sukaa sangat cookies choclate badam ni. Terrrrbaikkkk! Boleh kau kahwin! bukan aku yang cakap, tapi mak kau! Haha!

   Aaaalaaaaaaaaahaiiii! Aku sangat sangat lemau sekarang ni. Sebab nextweek aku dah kena balik poli laa. Aku taknak balik.Taknak balik! Siapa sangka yang hr Selasa aku dah ke Sabak. Sebab aku ada hal nak g sabak. Ya Allah, sayu ja hati aku pergi sana. Sebab aku fikir, minggu depan dah nak kena ke Sabak lagi. Tinggalkan rumah. Dah tak boleh nak tiap pagi bangun tengok muka mama, ayah, adik adik siap g sekolah. Gelak tawa Aisyaa. Nak nangis nak nangisss! :( Dah mula kena fikir pasal study balik daa. Sabar hati sabar. Jangan berontak. Kita kan student lagi. Ikut jaa. belajar rajin rajin okayy :) Yess, keep it up! Allah kan ada :)

   Segala urusan Alhamdulillah dah selesai. Yuran dah bayar, pendaftaran online pelajar senior pun dah selesai. Print out pun sudah. Fotocopy segala resit, slip pun suda. Im doneee for everything except packing baju, and myself! Im not ready yet for the next sem! Ya Allah , tolong kuatkan akuuu.... 

   Kenangan oh kenangan. Duduklah kau dalam memori kotak sebagai kenangan yang terindah. Buatlah aku tersenyum sekiranya aku scan kau kenangan. Jikalau aku duka, timbullah kau dalam otak aku tanpa aku klik kau. Agar kau mampu membuat aku gembiraaa! 

  Okay cuma sampai disini. Jumpa lagi ! tataaa. Assalamualaikum WBT :)

Ya ALLAH. Ampunkan segala dosaku, Mama dan Ayahku. Kedua Nendaku. Semua saudaraku. Sahabat Seperjuanganku. Muslimin dan muslimat... Berkatilah dan Redhailah hidup kami Ya Rabb. Sesungguhnya hanya padaMU segalanya kami berserah. Lindungilah kami dari segala kemungkaran dan kezaliman yang KAU khianati. Dekatilah kami dengan cahaya hidayahMU.Pandukanlah kami ke Siratolmustaqim MU. Satukanlah kami dibawah satu langit dengan Mawaddah Waharahmah :) Aamin Ya Rabbal Alamin...