♥4F24N174♥
Sweet Owner Like Reader

Navigation : touch hover image



Story History Owner Linkies Stuff

Hello Reader! Welcome to Cheese-Lady Blogspot. GAMBAR COMING SOON.




Follow This ♥

Instagram: AFZANITA
Twitter: @afzanitamahroji
Facebook 1: Afzanita Mahroji
Facebook 2: AFF AFZANITA
♥♥♥


Monthly Yearly Updated
December 2011 | January 2012 | February 2012 | March 2012 | April 2012 | June 2012 | July 2012 | August 2012 | September 2012 | November 2012 | December 2012 | February 2013 | June 2013 | July 2013 | November 2013 | December 2013 | January 2014 | February 2014 | April 2014 | July 2015 |

Recent Updates
E N D OF Y E A R
R A S A S A Y A N G ' E H
CERITA TAK MUNGKIN BASI
C e r i t a C u t i : )
CHAK CHAK CHAK BAAAAAAHH :)
ASSALAMUALAIKUM WBT ;)
Assalamualaikum Semester 2 :)
P E L A N G I
GoodByeBye SEM 1 :)
HATI oh MATA

A S S A L A M U A L A I K U M TWO O ONE FOUR

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatu :)
*memberi salam itu sunat, menjawabnya adalah satu kewajipan*
Salam Sejahtera :)



Hai semua sahabat sahabat fillah ku. How are you? Alhamdulillah. I'm fine. Thanks. Hehe.  
Aku harap semua sihat walafiat kayy. Aku berharap juga yang aku tak kelewatan untuk mengucapkan Salam Tahun Baru 2014. Happy New Yeakkk! (Slex Tourist from Australia yang wish aku dekat Cruise) Hihi. Semoga tahun ni lebih baik daripada tahun sebelumnya. Semoga tahun ni lebih banyak hijrahnya. Lebih banyak manfaatnya. Lebih banyak memori manisnya. Lebih banyak ibadatnya. Lebih banyak dakwahnya. Insya'ALLAH. Dan yang pasti bukan kepastian tapi memang ia terjadi, lebih banyak umurnya terjadi. Moga-moga rezeki terus melimpah ruah dengan rahmat dan barakah daripada DIA Yang MAHA ESA. Aamin. 

             Umur aku nak masuk 20 dah? Masya'ALLAH cepatnya masa tu berlalu! Aku bukan lagi remaja tapi aku telah meningkat dewasa! DEWASA! HasbiRabbi. Alhamdulillah. Yang aku rasa usia remaja aku, tak puas. Tapi Alhamdulillah, insya'ALLAH aku telah gunakan sedaya mampu aku. Cuma aku belum capai misi ku untuk menjadi gadis solehah. Allah, izinkan aku. Berikan kekuatan kepada aku untuk aku menjadi wanita solehah, isteri yang solehah dan ummi yang solehah suatu hari nanti di pandangan MU ALLAH. Hantarkan aku orang orang yang mampu memimpinku. Dari ayahku, mama ku, sahabat-sahabatku dan orang-orang yang sentiasa bersamaMU. Jadikan mereka untuk memimpinku. Jauhkan aku daripada manusia-manusia munafik di luar sana. Yang hanya kepura-puraan semata-mata dimataku. Hanya KAU Yang MAHA Mengetahui. Allahurabbi! 

       Allah, aku sedar aku jauh daripadaMU. Cekalkan hati dan imanku, Allah. Agar aku sentiasa mengingatiMU. Agak aku selalu bersamaMU. Agar aku tidak pernah lepas daripada agamaMU. Sungguh, aku mahu HIDAYAHMU selalu denganku. Raqib dan Atid, malaikatMU selalu disampingku. Izinkan Raqib dan Atid menjadi pengawal ku disetiap jaga dan tidurku. 


Keindahan yang dicipta adalah datang daripada jiwa dan hati kita. Jika kita mahu, kita usahakannya. Jika kita mahu tanpa gigihan kita. Lupakanlah. Kemahuan itu akan pergi dengan masa dan waktu. Berlalu tanpa kembali.